الکامپ یکی از بزرگترین نمایشگاه های کشور می باشد که در تهران هر سال یک بار در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می شود

 

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی و  ساخت   تولید و پشتیبانی  محصولات ، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران  بزرگ ترین رویداد فناوری کشور است.

 الکامپ در  سال های متمادی  با حضور گسترده و چشمگیر  بسیاری از دست اندرکاران  و مخاطبان در  نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد. نمایشگاه الکامپ، جایگاهی است که سالانه ذی نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصتهای بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد  خود را به معرض دید مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهندو با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور مان یاری می  رسانند. 

دستیابی به اقتصاد ی دانش بنیان و تعمیق  به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و نیز حضور مقتدرانه بازی گران بخش های مختلف اقتصادی صنعتی و خدماتی کشور قابل تحقق نیست. 

بخش الکام  ترندز نیز با هدف  نمایش گذاشتن دستاوردها، قابلیتها و توانمندی های اعضاء در مورد جدیدترین ترند های همتراز جهانی برگزار می شود. سازمانهای دولتی به شکل گستردهتر، دستاوردهای خود را برای  کسب و کارهای بخش خصوصی به نمایش می گذارند  تا با یاری جستن از توانهای مردمی و جذب مشارکت  خدمات دولتی   در دسترس عموم قرار گیرند. 

شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون در ICT و  بخش الکام تاکز به گفتمان  سازی ها  در حوزه های تحول دیجیتال و نیز  اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی شهرها همچنین در  بسیاری از مقولات راهبردی و  عملیاتی در حوزه های  الکترونیک و کامپیوتر پرداخته می شود. و از آنجا که خلق آینده ی بهتر با درخشش ستاره های نوظهور  الکام استارز  stars امکان پذیر می گردد ، به مثابه  ادوار گذشته و با تخصیص ظرفیت  های مضاعف مادی و معنوی بر  میزبان صدها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ  امسال خواهیم بود .

به جهت رونق هر چه بیشتر  تولیدات دیجیتال و نوآورانه در  بخش الکام گیمز games با حضور فعالان و نیز بازیگران زیست بوم بازیهای رایانه ای از دیگر بخشهای مهم و پر مخاطب الکامپ 1400 خواهد بود. بدون شک ، تحقق رویای  ایران من و ایران دیجیتال، مستلزم  رشد و پرورش و همچنینی توانمند سازی سرمایه های ارزشمند انسانی می باشد  که در بخشی مجزا با نام (الکام جابز) به آن می پردازیم .

مهارت افزایی ونیز  توانمند سازی نیروی های  انسانی پویا و هدایت آنها  به سمت کسب و کار های مرتبط،  از مهمترین بخشهای الکامپ  1400 می باشد که بصورتی کاملا  تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی کشورمان و نیز بصورت بین المللی برگزار خواهد گردید.

همچنین برای اطلاع از تعرفه و قیمت طراحی و ساخت غرفه می توانید این مطلب را نیز مطالعه نمایید

 
  

الکامپ 1400

نمایشگاه الکامپ 1400در رسانه ها

بر طبق  گزارش  خبرگزاری مهر، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام نمود که  تمامی علاقمندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۰) از  مورخ ۱۲ خرداد  می‌توانند برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام نمایند.

در این نمایشگاه مانند سالهای  قبل، متقاضیان که کمتر از هشتاد مترمربع فضای نمایشگاهیمی خواهند  بعد از ثبت نام در سایت الکامپ، تا ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با پرداخت نمودن  هزینه‌ ی مرتبط، ثبت نام  قطعی کنند.

همچنین متقاضیانی که درخئاست  بالای هشتاد مترمربع  دارند نیز پس از ثبت نام در سایت الکامپ، به ترتیب اولویت زمانی ثبت نام، برای جانمایی غرفه  دعوت خواهند شد و پس از تعیین محل ، ۴۸ ساعت (دو روز مهلت خواهند داشت تا با تسویه حساب مالی کامل ، ثبت نام خود را قطعی نمایند.

متقاضیان  کلیه سازمان‌ها و نهادهای دولتی مانند  بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به وب سایت الکامپ ثبت نام نمایند . مشخص  است که  ثبت نام این گروه از متقاضیان نیز پس از تسویه حساب مالی قطعی خواهد شد.

الکامپ1400 از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های  بهداشتی برگزار می‌شود و ثبت نام در آن تک مرحله‌ای و قطعی می باشد.

این نمایشگاه الکامپ 1400  با رویکرد آینده بهتر برگزار خواهد شد و بهداشت آنلاین، آموزش الکترونیک، بانکداری الکترونیک و خدمات دولت بر بستر شبکه ملی اطلاعات از جمله محورهای اصلی برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی :www.Iran-elecomp.comمراجعه نمایید.

 

توضیحاتی که دادید برای قیمت های غرفه سازی امسال در نمایشگاه الکامپ هست؟ پاسخ : بله قیمت غرفه سازی و خدمات متنوع در این نمایشگا ه را حتما ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --