غرفه سازی 

 

Home آموزش طراحی غرفه غرفه سازی آموزش

غرفه نمایشگاهی|روش ساخت

Home
نمایشگاه
غرفه ارزان
نمایشگاه 3
غرفه ارزان
غرفه نمایشگاهی لاکسچری
غرفه طرح ساده
غرفه نمایشگاهی

.......................................

نمایشگاه بین المللی تهران

نمایشگاه بین المللی مشهد

نمایشگاه بین المللی شیراز

نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی اهواز

نمایشگاه بین المللی کیش

نمایشگاه بین المللی قزوین

نمایشگاه بین المللی تبریز

نمایشگاه بین المللی بوشهر

نمایشگاه بین المللی مازندران

نمایشگاه بین المللی اردبیل

نمایشگاه بین المللی زنجان

نمایشگاه بین المللی اراک

نمایشگاه بین المللی خرم آباد

نمایشگاه بین المللی ارومیه.

نمایشگاه بین المللی گلستان

غرفه نمایشگاهی تحقیق و مطالعه درچگونگی ساخت غرفه نمایشگاه|غرفه آرایی|طراحی غرفه|غرفه سازی

غرفه سازی ،غرفه آرایی ، خدمات نمایشگاهی ، دکوراسیون داخلی وگالری تصاویر

 

غرفه نمایشگاهی را چگونه سفارش دهم؟

راهنمای هزینه و مراحل سفارش غرفه

 

فرم درخواست طراحی غرفه نمایشگاهی (فرم را تکمیل نمایید )

 

غرفه سازی

 

(غرفه نمایشگاهی را چگونه  طراحی کنیم وبسازیم که هم زیبا  باشد وارزان تمام شود( مجموعه مطالب  خواندنی وتصاویر متنوعی ازغرفه نمایشگاهی 

غرفه نمایشگاهی تحقیقات در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی ومطالعات نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی نقش فوق العاده  موثرو مهمی در جذب مخاطبان نمایشگاه داردواین نقش وجایگاه از شناخت بازدیدکنندگان از غرفه سازی نمایشگاهی و محصولات ناشی می شوددر این مقاله سعی در شفاف سازی وپاسخ به این سوال که آیا در نمایشگاه های مختلف که افراد با ذوق وسلایق خیلی متفاوت وخاص چه از نظر روانشناسی رنگ وچه از نظر بینش در زیبایی شرکت می کنندآیا واقعا غرفه نمایشگاهی می تواند نقش جذب وحتی اعتماد سازی در نمایشگاه را ایفا کندو اگر پاسخ به این سوال مثبت باشداز چه راهی امکان جذب وایجاد اعتماد که گامهای اساسی در شروع یک تجارت است برداشته می شود قبل از اینکه به بسط وگسترش نقش غرفه نمایشگاهی در نمایشگاهها بپردازیم بهتر میدانیم که با برخی واژه ها که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ودر برخی از سایت های حتی به درستی استفاده نمی شوند بپردازیم یکی از این واژه ها غرفه نمایشگاهی است که در اصل غرفه نمایشگاه محلی است که در آن به واسطه تمرکز در یک محل خاص (نمایشگاه) یک محصول و یا برند خاص به نمایش گذاشته می شودو بدلیل حضور طیف قابل ملاحظه ای از هم فکران و مخاطبان تجاری آموزش و.... مقبولیت و فرا خوان بسیار قوی ایجاد می گردد و بهمین دلیل حضور در نمایشگاههای مختلف امروزه بعنوان یکی ازروش های بسط و توسعه تجا رت وحتی فرهنگ و آموزش مطرح می باشد البته در کشور ما بسیاری بر این باورند که حضور پررنگ و پر قدرت در نمایشگاهها و استفاده از ابزار جذب  مانند غرفه سازی می تواند گام های اصلی  در ایجاد واعتماد سازی وتوسعه تجاری به همراه داشته باشد

غرفه نمایشگاهی را نیز دیگر واژه هایی که می توان بررسی نمود واژه غرفه سازی است این واژه را می بایست به یکی از چند واژه ای عنوا ن نمود که قیاسی ضمنی در آن وجود دارد چه اینکه در غرفه سازی نمایشگاهی ابتدا می بایست غرفه سازی را مورد تحلیل وشناخت قرار دهیم البته به قول برخی از سایت ها غرفه سازی به چند گونه مطرح می شود که عبارتند از غرفه سازی نجار و غرفه سازی معمار و ... غرفه سازی شرکت...و چندین نوع گفتار دیگر که در حال حاضر در این بحث نمی گنجد ولی بنظرغرفه ساز کیست و آیا غرفه سازی یک غرفه نمایشگاهی باید حتما با اکیپ خاصی انجام شود مثلا اکیپ نجار غرفه ساز یا اکیپ مهندسین مشاور غرفه سازی و...یا گروه غرفه ساز فلان البته در مورد تمام این موضوعات می توان چندین صفحه مطلب نوشت ولی خواننده خوب می داند که خروجی مهم است و بهترین داور بیننده  و صاحب غرفه است چه اینکه وقتی در فضای نمایشگاه حین برگزاری گردش کنیم خروجی غرفه سازی را به عینه می توان ملاحظه نمود در واقع آنجاست که غرفه نمایشگاه  تفاوت خود  را نشان می دهد و تجربه و دید هنری غرفه ساز نمایشگاه متجلی می شود و این که آیا طراح غرفه نمایشگاه با متریال غرفه سازی نمایشگاه از نزدیک آشنا بوده است ویا در حد صحبت دوستان و دیدن چند عکس خلاصه می شود البته طراحان خیلی خوبی درزمینه طراحی غرفه های نمایشگاهی می شناسیم ولی طراح حرفه ای غرفه نمایشگاه معمولا با ابزا ر و لوازم غرفه سازی و متریال ساخت غرفه  مربوطه آشنایی دارد حالا این آشنایی در حد نجاری غرفه هم نباشد زیاد مهم نیست ولی باید متریال ساخت غرفه را بشناسد چون در غیر اینصورت مجری غرفه نمایشگاهی یا همان ناظر غرفه و... چه می دانم نجار غرفه ساز به درد سر می افتد واین در سر به غرفه نمایشگاهی نیز سرایت می کند در واقع هر مشکلی که خواسته یا نا خواسته پیش آید در زمان تحویل غرفه نمایشگاه تاثیر مستقیم می گذارد

غرفه نمایشگاهی را با  ادامه  چند مطلب در مورد غرفه سازی ونقش نمایشگاهها در تجارت پی می گیریم

اولین موضوع که مهمترین مطلب در غرفه سازی نمایشگاهی است گسترش تبلیغات مربوط به برند ونام تجاری شماست و غرفه نمایشگاهی انعکاس سلیقه وارزش نام تجاری موسسه و یا شرکت شماست

 

 

 ایسازنده غرفه   غرفه نمایشگاهی ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی تحقیق و مطالعه درچگونگی ساخت غرفه نمایشگاه|غرفه آرایی|طراحی غرفه|غرفه سازی

ساختن غرفه نمایشگاهی نمونه طراحی غرفه  نمونه ساخت غرفه نمایشگاه

 

طراحی غرفه  عکس طراحی غرفه و ساخت غرفه نمایشگاهی   تصویر ساخت غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی تحقیق و مطالعه درچگونگی ساخت غرفه نمایشگاه|غرفه آرایی|طراحی غرفه|غرفه سازی

تصویر طراحی ساخت غرفه  نمونه طراحی غرفه  طراحی غرفه نمایشگاهی

(چگونه غرفه نمایشگاهی را طراحی کنیم وبسازیم که هم زیبا  باشد وارزان تمام شود( مجموعه مطالب  خواندنی وتصاویر متنوعی ازغرفه نمایشگاهی

تصاویر غرفه های متفاوت|نمونه غرفه ساخته شده|غرفه نمایشگاه|غرفه سازی نمایشگاه

-

------------------------------

         

آدرس کارگاه غرفه سازی: تهران باقر شهر  ابتدای جاده قوچحصار جنب دامداری گلستان  

ادرس دفتر مرکزی :تهران بلوار نلسون ماندلا پایین تر از دستگردی پلاک 112 واحد 10

  
تلفن مستقیم مدیر اجرایی جهت مشاوره 09395923751  09122410821غلامرضا اژدری
 

02126208934       02126208941

     
Fax:  021 88790326

 

آدرس کانال راهنمای غرفه سازی:https://telegram.me/ghorfe

Copyright  2010 GHORFE SAZ NAMAYESHGAHI