به گزارش روابط عمومی  شرکت ایران پنکس(iranpenex)  برگزار کننده “هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی،اداری ، بایگانی، هنری، آموزشی و کمک آموزشی و دفاترنمایشگاه لوازم تحریر در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب (عوارضی قم) برگزار خواهدشد.
اقای مجید اکبری مدیر اجرایی نمایشگاه لوازم تحریر اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه  با شعار “با هم بزرگتر فکر کنیم”  محور اصلی قرار داده ایم و حمایت و همکاری همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، مجمع واردکنندگان نوشت افزار  و  اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران را  بطور کامل در کنار خود داریم.
وی گفت: “در این نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته در صنعت نوشت افزار ارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازار های منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین الملل فراهم می گردد.”
اکبری با بیان اینکه ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است، افزود : ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیتهای  غرفه سازی در نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته خواهد شد. گفتنی است؛ درهفتمین دوره این نمایشگاه اجناس مربوط به سخت افزار های نوشتاری، اداری، بایگانی، مهندسی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی در معرض دید عموم متخصصان  قرار خواهد گرفت

شماره تلفن نمایشگاه شهر آفتاب 02196067462

برنامه نمایشگاه شهر آفتاب را در اینجا ببینید

برنا021-96067462

برای راه‌اندازی وافتتاح یک فروشگاه لوازم‌التحریر به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

لوازم‌التحریر بعنوان یکی از کالاهای اساسی و ضروری مردم شناخته می‌شود و شاید به همین دلیل اگربدنبال راه اندازی  یک کسب‌وکار خوب هستید ، راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر ایده‌ی خوبی به نظر می رسد.

به گزارش خبر گزاری ها ،  اگر این ایده به ذهن  شما زده و تصمیم به برپا کردن یک فروشگاه  تهیه  و عرضه نوشت‌افزار و لوازم‌تحریر دارید، این مطلب بکار شما می آید

راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر به‌مانند راه‌اندازی دیگر کسب‌وکارها، می‌تواند  یک شروع و اتفاق بزرگ باشد، همچنین راه‌اندازی یک فروشگاه لوازم‌التحریر فروشی ، بسیار جذاب و لذت‌بخش است.  چون  هم با دانش‌آموزان و دانشجویان سروکار دارید و هم لوازم‌التحریر   نوشت‌افزارهای رنگارنگ و زیبا و جذاب را به فروش خواهید رساند.

در ابتدا نیاز است تا سرمایه‌ای را جمع کرده و سپس اقدام به خرید عمده لوازم التحریر و نوشت افزار کنید.

در ادامه این متن به‌اختصار مراحلی را بیان  می کنیم  که می‌توانید  آنرا دنبال کرده تا بتوانید به یک کسب‌وکار موفق درزمینهٔ لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار دست پیدا کنید.

گام اول : برنامه‌ریزی دقیق برای کار

در ابتدا همانگونه که گفته شد، برای راه‌اندازی فروشگاه لوازم‌التحریر نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی، فروش و بازاریابی دارید.  پس بهتر است قیمت فروشگاه‌های عمده‌فروشی مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده  وارزان ترین قیمت لوازم التحریر را بیابید. قبل از هرکاری بهتر است یک ورق کاغذ بردارید و در آن میزان سرمایه و لیست اجناس مورد نیاز  خود را همراه با قیمت بنویسید تا بتوانید نقشه مناسبتری برای کارتان ترسیم نمایید.

گام دوم: انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه و مغازه

پیشنهاد ما به شما این است که زمان  لازم و کافی برای انتخاب محل کارتان بگذارید و بین اجاره کردن یا خریدن یک مکان با موقعیت مناسب با توجه به بودجه تان   اقدام کنید.

اگر قصد اجاره و یا خرید یک مغازه برای راه‌اندازی این کسب‌وکار و پیشه را مد نظر دارید، بهتر این  است به این نکته توجه نمایید. همچنین باید خرید اجناس مغازه را با توجه به وضعیت اقتصادی محل فروشگاه نیز در نظر بگیرید

– محلی را انتخاب کنید که نزدیک به مدرسه، دانشگاه یا ادارات و یا  سازمانهای دولتی باشد.

–  محل و مکانی را انتخاب کنید که پر رفت‌وآمد و شلوغ  باشد.

– مکانی و محلی  را انتخاب نکمایید که وضعیت درآمدی و معیشتی  (اقتصاد) اهالی، در سطح متوسط و بالا باشد.

 

گام  سوم: دریافت مجوزهای  که موردنیاز می باشد

افتتاح و تاسیس  مغازه وفروشگاه لوازم‌التحریر  مانند هر مغازه دیگری نیاز به مجوز  خود دارد که با تحقیق نمودن  از کسانی که همین شغل را دارند و البته مراکز اداری مربوطه نیز می توان  مجوزهای لازم را دریافت کرد . برای این کار می توانید به اتحادیه لوازم‌التحریر شهر خود سر بزنید.

گام  چهارم:  خرید اجناس و تجهیزات فروشگاه

این مرحله چهارم  را می‌توان یکی از مراحل  مهم  در  راه‌اندازی مغازه لوازم‌التحریر دانست. اگر بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که لوازم‌التحریر را به‌صورت عمده و قیمت ارزان بفروشد،  سود شما از فروش اجناسی که خریداری کرده‌اید بالاتر رفته و موفقیت شما بیشتر خواهد شد.  از اجناس و کالاهای ضروری شروع نمایید . و شاید از ضروری‌ترین اقلام لوازم‌التحریر، بتوان به مداد، خودکار، دفتر، پاک‌کن، تراش، دفترچه یادداشت، مدادرنگی، پاستل، آبرنگ، خمیربازی، ماژیک، اتود، جامدادی، روان‌نویس، خط کش، قیچی و غیره نام ب رد. سعی کنید برندهایی را انتخاب کنید که ارزان و البته باکیفیت و خوب  باشند.

 به مراکز عمده‌ فروشی  سر بزنید. اینترنت این کار را برای شما آسان کرده و با یک جستجو در اینترنت می‌توانید این مقایسه را انجام دهید. 

 

گام  پنجم: تبلیغات و بازاریابی فروشگاه 

با چاپ  نمودن بروشور، تراکت تبلیغاتی،  می توانید از دیگران برای افتتاحیه و تبلیغ در شبکه‌های مجازی نظیر تلگرام، اینستاگرام و  دعوت نمایید و … کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید. یکی از بهترین راهها  برای دستیابی به بازار مقصد ، مثل مدارس، مهدکودک‌ها، ادارات و غیره  را نیز جستجو کنید.

در حال حاضر  با توجه به اینکه قسمت زیادی از وقت افراد در شبکه‌های مجازی می‌گذرد، حتماً یک صفحه مختص به فروشگاه  و یا مغازه و کسب و کار خود بسازید و محصولات خود را در آن جا انتشار  و بفروش رسانید.

میتوانید در بازار هدف خود مانند مدارس و مهدها تبلیغ نمایید و تخفیف‌هایی ویژه  به آنها اختصاص دهید.

همچنین می توانید در نمایشگاه های مرتبط با این کسب وکار نیز شرکت نمایید و بهترین راه شرکت در نمایشگاه تجهیزات لوازم اداری و مهندسی و نوشت افزار یا همان لوازم تحریر است

غرفه سازی ارزان در این نمایشگاه  می توانید مشاوره نمایید

 

حسین جان نمی دونم با کرونا بدرد می خوره شرکت کنیم یا نه 60 متره …غرفه سازتونو خیلی تعریف… اره شمارش 09122410821 دیر زنگ بزنی انجام نمی ده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --